Продавець FaynaBMW by Lerrium розвиває свій бізнес на Prom.ua 1 рік.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
26 відгуків
+380 (96) 339-09-40
Тюнінг BMW від виробника Lerrium
Кошик

Додатки до договору оферти

Додаток 1 до ПУБЛІЧНОГО ДОГОВОРУ купівлі-продажу товарів

ДОСТАВКА ТА ОПЛАТА

1.Наявність товару.

Ми стежимо за актуальним наявністю товарів в каталозі нашого інтернет магазину і оновлюємо його раз в день. У картці товарів ви можете побачити кілька варіантів стану товару на складі: - є в наявності; - готово до відправки; - під замовлення. Можливі випадки, коли в картці товару було зазначено що він є в наявності чи готово до відправки, але після того як ви відправили замовлення, менеджер повідомляє вас про те що даний товар закінчився. Таке відбувається через те що на момент оформлення замовлення, товар був у наявності в єдиному екземплярі і хтось встиг оформити замовлення швидше. В даному випадку, менеджер запропонує вам альтернативу або зорієнтує про наступну дату можливої відправки товару.

2. Способи оплати

Ми використовуємо кілька видів оплати покупок: - післяплати при отриманні - оплата проводиться під час отримання відправлення від Перевізника (Перевізником стягується додаткова комісія яка визначається самим Перевізником); - попередня оплата з будь-якої карти Visa/Master Card через сервіс ПромОплати; - попередня оплата на рахунок Продавця за реквізитами в форматі IBAN.

3. Доставка Товару

Покупець на власний розсуд може обрати наступні способи (види) доставки (отримання) Товару.

3.1. Доставка Товарів здійснюється в наступні способи: - по Україні - службою НОВА ПОШТА (за вибором Покупця: до відділення, в поштомат, або адресна доставка за адресою вказаною Покупцем). У випадку адресної доставки конкретній день та час отримання (доставки) товару ви погоджуєте з кур’єром Нової Пошти.

3.2. Оплата доставки: - доставка товару здійснюється за тарифами Перевізника та сплачується покупцем окремо від вартості Товару. Вартість доставки сплачується покупцем безпосередньо Перевізнику при отриманні Товару.

3.3. Терміни доставки: - Новою Поштою – за регламентом ТОВ «Нова Пошта». Передача товару ТОВ «Нова Пошта» здійснюється Продавцем в терміни передбачені цим Договором.

Додаток 2 до ПУБЛІЧНОГО ДОГОВОРУ купівлі-продажу товарів УМОВИ ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

1. Повернення Товару належної якості

1.1. Покупець має право обміняти Товар належної якості на аналогічний, якщо Товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням. Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню) з підстав, зазначених у цьому пункті затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. №172.

1.2. Покупець має право на обмін Товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі

1.3. Обмін Товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався, не порушена цілісність упаковки і якщо збережено його: товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.

1.4. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, Покупець має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого Товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.

1.5. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із Покупцем провадяться виходячи з вартості Товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за Товар, повертаються Покупцю не пізніше 30 (тридцяти) банківських днів з моменту отримання від Покупця заяви про повернення грошей сплачених за Товар та Товару, що повертається.

1.6. Відправка Товару, що повертається на адресу Продавця та надсилається на адресу Покупця (у випадку заміни товару на аналогічний), здійснюється за рахунок Покупця: - по Україні - службою НОВА ПОШТА.

1.7. Для повернення Товару належної якості необхідно: - узгодити з продавцем повернення товару (зокрема, але не виключно, заміну на аналогічний Товар, повернення грошей сплачених за Товар тощо); - отримати від Продавця в електронному вигляді Заяву про повернення Товару та заміну його на аналогічний (повернення грошей сплачених за товар у випадку 17 відсутності аналогічного Товару), самостійно роздрукувати та підписати таку заяву; - направити на адресу Продавця Товар, що повертається, разом із заявою про заміну Товару на аналогічний, або про повернення грошей сплачених за товар (у випадку відсутності аналогічного Товару), оригіналами гарантійного талону та чеку, що підтверджує придбання Товару.

1.8. Після отримання та огляду Товару, що повертається Продавець в праві відмовити в поверненні Товару у випадку якщо Товар має сліди використання та/або порушена цілісність упаковки та/або не збережено його: товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також у випадку відсутності розрахункового документу, виданого споживачеві разом з проданим товаром. В такому випадку Товар в повернені якого відмовлено направляється покупцеві службою «Нова пошта» (за рахунок Покупця) разом із повідомлення про відмову в повернені Товару.

2. Повернення Товару неналежної якості.

2.1. У разі виявлення протягом встановленого гарантійного строку істотних недоліків, які виникли з вини виробника товару Покупець, має право за своїм вибором вимагати від Продавця: 1) розірвання договору та повернення сплаченої за Товар грошової суми; 2) вимагати заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у Продавця. Покупець має право пред'явити одну з вимог, передбачених цим пунктом, а в разі її невиконання (неможливості виконання) Продавцем заявити іншу вимогу, передбачену цим пунктом. Вимоги Покупця передбачені цим пунктом розглядаються після пред’явлення Покупцем розрахункового документа, а щодо товарів, на які встановлено гарантійний строк також, - технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу.

2.2. В розумінні цього Договору істотним недоліком Товару є недолік, який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника, після його усунення проявляється знову з незалежних від Покупця причин і при цьому наділений хоча б однією з нижченаведених ознак: а) він взагалі не може бути усунутий; б) його усунення потребує понад 30 робочих днів; в) він робить товар суттєво іншим, ніж передбачено договором.

2.3. Продавець, зобов'язаний прийняти товар неналежної якості у Покупця і задовольнити його вимоги. Доставка великогабаритних товарів і товарів вагою понад п'ять кілограмів Продавцю та їх повернення Покупцю здійснюються за 18 рахунок Продавця (шляхом відшкодування Покупцю вартості доставки після перевірки Продавцем якості Товару).

2.4. За наявності товару вимога Покупця про його заміну підлягає негайному задоволенню, а в разі виникнення потреби в перевірці якості - протягом 30 (тридцяти) робочих днів. У разі відсутності товару вимога Покупця про його заміну підлягає задоволенню у двомісячний строк з моменту подання відповідної заяви. Якщо задовольнити вимогу Покупця про заміну товару в установлений строк неможливо, Покупець вправі пред'явити Продавцю інші вимоги передбачені пунктами 1, 3, 4, 5 частини першої ст. 8 Закону України «Про захист прав споживачів».

2.5. Під час заміни товару з недоліками на товар аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості, ціна на який змінилася, перерахунок вартості не провадиться. Під час заміни товару з недоліками на такий же товар іншої марки (моделі, артикулу, модифікації) належної якості перерахунок вартості товару з недоліками у разі підвищення ціни провадиться виходячи з його вартості на час обміну, а в разі зниження ціни - виходячи з вартості на час купівлі

2.6. При розірванні договору розрахунки із Покупцем у разі підвищення ціни на Товар провадяться виходячи з його вартості на час пред'явлення відповідної вимоги, а в разі зниження ціни - виходячи з вартості товару на час купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються Покупцеві протягом семи днів з моменту отримання від Покупця заяви про розірвання договору і повернення грошей сплачених за Товар та Товару, що повертається

2.7. Для повернення Товару неналежної якості необхідно: - узгодити з Продавцем повернення товару (зокрема, але не виключно, заміну на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у Продавця, повернення грошей сплачених за Товар тощо); - отримати від Продавця в електронному вигляді Заяву про повернення Товару та заміну його на такий же товар або на аналогічний (повернення грошей сплачених за товар у випадку відсутності аналогічного Товару), самостійно роздрукувати та підписати таку заяву; - направити на адресу Продавця Товар, що повертається, разом із заявою про заміну Товару на такий же товар або на аналогічний, або про повернення грошей сплачених за товар (у випадку відсутності аналогічного Товару), оригіналами гарантійного талону та чеку, що підтверджує придбання Товару. Оплата вартості пересилання Товару здійснюється Покупцем з наступною компенсацією у випадку підтвердження обґрунтованості вимог Покупця.

2.8. Продавець в праві відмовити в поверненні Товару та заміні Товару на такий же товар або на аналогічний, або про повернення грошей сплачених за товар у випадку якщо недоліки Товару виникли внаслідок порушення Покупцем правил користування Товаром або його зберігання. В такому випадку Товар в повернені якого відмовлено направляється покупцеві кур’єрською службою Нова пошта (за рахунок Покупця) разом із повідомлення про відмову в повернені Товару.

Додаток 3 до ПУБЛІЧНОГО ДОГОВОРУ купівлі-продажу товарів

ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ

1. Гарантійний строк - строк, протягом якого Продавець, бере на себе зобов'язання про здійснення безоплатного гарантійного ремонту Товару, або заміни деталей та вузлів відповідного Товару.

2. Гарантійний строк для кожного товару (та/або окремих елементів Товару, його деталей та/або вузлів) є індивідуальним та зазначений на сторінці Товару на Сайті.

3. Гарантійний строк обчислюється починаючи з дати вручення (передання) Товару Покупцю (або Отримувачу Товару).

4. Гарантійний ремонт полягає у виконанні робіт, пов'язаних з усуненням недоліків товару для забезпечення використання його за призначенням протягом гарантійного строку. Усунення недоліків здійснюється шляхом заміни чи ремонту комплектуючого виробу або окремої складової частини, а також виконання регулювальних робіт відповідно до вимог нормативних документів. У разі коли товар складається із самостійних блоків, на гарантійний ремонт може бути прийнятий лише той блок товару або окремі частини його комплекту, в яких виявлено недоліки.

5. Гарантійна заміна Товару (замість проведення гарантійного ремонту), або повернення Товару із відшкодування Покупцю грошей сплачених за товар, здійснюється виключно у випадку коли недолік (дефект), що виник є істотним в розумінні п.2.2. додатку №2 до цього Договору.

6. Вимоги Покупця щодо гарантійного ремонту Товару направленого на усунення дефектів (недоліків) Товару що виникли під час його використання (експлуатації) можуть бути пред’явлені виключно під час гарантійного строку.

7. Для підтвердження факту придбання Товару у випадку гарантійного ремонту або при пред’явленні інших, передбачених законодавством вимог, необхідно мати повністю заповнений гарантійний талон та документ, що підтверджує його придбання (касовий чек).

8. Виконання гарантійних зобов’язань щодо проведення гарантійного ремонту здійснюється сервісними центрами Продавця або партнерськими сервісними центрами з якими Продавцем укладені відповідні угоди шляхом безкоштовного ремонту чи заміни устаткування (вузлів, деталей, запчастин, складових частин тощо) що вийшло з ладу. Сервісний центр залишає за собою право вирішення питання про доцільність заміни або ремонту устаткування (вузлів, деталей, запчастин, складових частин тощо) що вийшло з ладу. Замінені за гарантією 20 устаткування (деталі, вузли тощо) залишається у сервісному центрі та Покупцю не повертаються.

9. У випадку проведення гарантійного ремонту гарантійний строк збільшується на час перебування Товару в ремонті.

10. У випадку настання гарантійного випадку (виходу з ладу вузлів та деталей і як наслідок необхідності проведення їх ремонту чи заміни) Покупцю необхідно, вжити наступні дії:

10.1. повідомити Продавця про настання Гарантійного випадку за контактами зазначеними на Сайті в розділ «Наші контакти»;

10.2. зробити фото Товару в зборі та окремо фото його серійного номеру, а також фото чеку що підтверджує придбання Товару;

10.3. зробити фото чи зафіксувати на відео як виглядає несправність (дефект);

10.4. направити Продавцю на електронну пошту зазначену в розділі «Наші контакти» зроблені фото та відео;

10.5. у разі підтвердження з боку Продавця, що вказаний дефект (несправність) підпадає під ці гарантійні зобов’язання: - самостійно направити на адресу вказану Продавцем устаткування (деталь, запчастину тощо) що підлягає гарантійному ремонту;

11.Протягом гарантійного терміну допускається і не є дефектом: - знос деталей (частин) Товару (виробу), а також його зовнішнього і внутрішнього покриття в процесі експлуатації. - усадка або розтягнення матеріалів Товару в процесі експлуатації і чищення (прання) в межах норми. - відхилення характеристик Товару (виробу) від зазначених в документації в межах норми.

12. Гарантія не поширюється на: - Товар, що має сліди порушення експлуатації, в тому числі, але не обмежуючись, розриви, розтягнення, затягування, сліди ударів і механічних пошкоджень: вм'ятини, щербини, різні подряпини, сліди деформації, неналежної чистки, інших порушень правильної експлуатації Товару (виробу). - пошкодження (зовнішні або внутрішні), викликані будь-яким механічним впливом, ударними або вібраційними навантаженнями, застосуванням зовнішньої сили до частин Товару (виробу), тріщини, відколи, подряпини, задирки поверхонь, деформація матеріалів і деталей тощо - пошкодження Товару миючими засобами в результаті порушення правил експлуатації. - пошкодження внаслідок впливу на Товар (виріб) хімічних речовин або розчинників; - природне зношення або вичерпання ресурсу; - пошкодження в результаті стихійних лих та/або природних явищ чи воєнних дій; - періодичне обслуговування, ремонт або заміну частин внаслідок нормального зносу; - витратні матеріали (компоненти, які потребують періодичної заміни протягом терміну служби Товару, на зразок батарейок, акумуляторів, лампочок тощо); - пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил транспортування, експлуатації чи зберігання Товару, недбалого поводження тощо.

13. Гарантія недійсна у випадках: - порушення правил експлуатації або використання Товару не за призначенням та/або експлуатації в екстремальних умов навколишнього середовища що не відповідають умовам експлуатації Товару; - проведення самостійного перероблення чи модифікації Товару та/або встановлення чи заміна запчастин (комплектуючих, окремих складових Товару тощо) запчастинами, комплектуючи, окремими складовими інших виробників, або такими що не відповідають даній моделі (марці, артикулу) Товару; - проведення без попереднього погодження з Продавцем Товару самостійного ремонту, або здійснення ремонту будь-якими сервісними центрами окрім сервісних-центів продавця чи сервісних-центрів із якими продавцем укладено відповідну угоду про проведення гарантійних ремонтів Товару; - відсутності документів, що підтверджують придбання Товару; - серійний номер Товару знятий, стертий, спотворений, або його не можна прочитати частково чи повністю в наслідок пошкодження; - пломби пошкоджено; - дефект викликаний коротким замиканням; - звернення після закінчення гарантійного строку.

14. Діагностика дефектів (несправності), проведена у випадку необґрунтованості претензій до працездатності Товару та/або коли несправності (дефекти тощо) не попадають під діє цих гарантійних зобов’язань є платною послугою і підлягає оплаті згідно тарифів сервісного центру.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner